ساخت بیمارستان خوسف با اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار شتاب گرفت

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۱۱ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف در ۲ ماه اخیر ابلاغ شده و اجرای این پروژه شتاب گرفته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار به شهرستان خوسف افزود: برای تکمیل بیمارستان خوسف هفت میلیارد تومان در آبان و چهار میلیارد تومان آذر ماه ابلاغ شد که با شتاب‌گیری عملیات عمرانی امید است این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار از محل منابع استانی برای تکمیل گلزار شهدای شهرستان ابلاغ شده است تصریح کرد: برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری خوسف نیز مبلغ ۷ میلیارد ریال تخصیص یافت.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در راستای تکمیل استخر سرپوشیده خوسف مبلغ ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و مابقی از محل سفر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به استان پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: برای تکمیل گود زورخانه شهر خوسف مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات شهرستانی تخصیص یافت و مابقی اعتبار لازم نیز برای تکمیل این پروژه در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان پیگیری خواهد شد.

عباس‌زاده از ابلاغ پنج میلیارد ریال اعتبار استانی برای تکمیل اداره ورزش و جوانان خوسف خبر داد و گفت: برای تکمیل ساختمان بهداشت و درمان شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان و یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تخصیص یافت.

وی افزود: درخصوص پروژه روشنایی شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف نیز شرکت شهرک‌های صنعتی در اسرع وقت عملیات برق‌رسانی را آغاز کرده و در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد، ضمن اینکه برای احداث آسفالت معابر این شهرک یک میلیارد تومان از محل اعتبار استانی اختصاص یافت.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین برای تامین زیرساخت‌های عمرانی شهر ماژان ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استان و یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: برای تامین آب شرب سه روستای همچ، گولگ و شیخ‌آباد نیز یک میلیارد تومان اعتبار از محل استان و یک میلیارد از محل شهرستان تخصیص یافت و به منظور آبرسانی به روستاهای چاه طالقانی، چاه استقلال و چاه ابوذر غفاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص داده شد.

عباس‌زاده گفت: موضوع تامین سوخت مورد نیاز ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی را فرمانداری خوسف و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ سه میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان بخشدارای ماژان تامین اعتبار شد گفت: پرونده کشتارگاه صنعتی خوسف نیز برای دریافت تسهیلات در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز بهسازی و مرمت راه خوسف به معدن قلعه‌زری در هفته آتی ابلاغ می‌شود که بر این مبنا ۲ و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات استان و ۲ و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستان تخصیص یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha