افزون بر ۲ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس‌جمهور به بنیاد شهید خراسان‌شمالی تخصیص یافت

بجنورد- ایرنا- معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار سفر رییس جمهور به استان برای تکمیل و تجهیز طرح‌های این نهاد انقلابی تخصیص یافت.

علی روزفراخ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در سفر هیات دولت به خراسان‌شمالی برای طرح‌های این نهاد انقلابی اختصاص و اکنون بخشی از آن تخصیص یافته است.

وی افزود: ۱۰ میلیارد تومان از این میزان اعتبار برای تکمیل و تجهیز مجتمع های فرهنگی و ورزشی ایثار و هفت میلیارد تومان نیز برای ساماندهی گلزار شهدا مصوب شده بود.

معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین در سفر رییس جمهور به استان پنج درصد از سهمیه تسهیلات مسکن ملی و ۱۰ درصد تسهیلات اشتغال به ایثارگران این استان تخصیص یافت.

رییس جمهور به همراه هیات دولت دوم تیرماه جاری به خراسان شمالی سفر کرد و حدود ۲۰۰ طرح با اعتبار ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تصویب شد و تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به استان تخصیص یافته است که ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر هم به زودی جذب می شود.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha