۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبر: 84958463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی همدان وزش باد و افزایش ابر را برای استان پیش بینی کرد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی، افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران در ۲۴ ساعت آینده برای این استان پیش بینی می شود.

محمدحسن باقری شکیب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر همدان اکنون به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر رسیده است افزود: سامانه بارشی از استان همدان در حال خروج است و در ۲ روز آینده دمای صبحگاهی در استان کاهش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: بیشینه هوای این استان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن در این مدت زمان صفر گزارش شده است.

باقری شکیب پیش بینی کرد: هوای همدان طی ۲۴ ساعت آینده در گرمترین ساعت به ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن به یک درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha