۳۳۰ پروژه محرومیت زدایی در البرز آماده بهره برداری است

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اعلام کرد: ۳۳۰ پروژه محرومیت زدایی از قبیل ساخت و مرمت خانه محروم، لایروبی قنوات، ایجاد و آسفالت راه روستایی در این استان آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا روز پنجشنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی که در حاشیه نمایشگاه ملی اقتصاد مقاومتی در پارک شهید چمران کرج برگزار شد، گفت: افزون براین پروژه ها تا یک ماه آینده ۱۳ پروژه آبرسانی روستایی در البرز به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره البرز قوی با تدبیر استاندار البرز اشاره کرد و افزود: این جشنواره در جوزه های مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی و ورزشی اجرا شده و با دستور استاندار البرز

تا ۲۱ آذرماه جاری ادامه دارد.

حیدرنیا گفت: با برگزاری این جشنواره هم افزایی خوبی در استان صورت گرفت ؛ در برگزاری این نمایشگاه هنرمندان و تولیدکنندگانی از ۱۰ استان کشور شرکت کرده اند.

وی افزود: تاکنون بسیج و سپاه ۱۳ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان البرز برپا کرده اند که اثرات خاص خود را داشته است.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه به دیگر خدمات ارایه شده توسط سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد و بیان داشت : تاکنون ۴۴۰ صندوق قرض الحسنه در

محلات و مساجد توسط پایگاه های مقاومت راه اندازی شده که تسهیلات به مردم اعطا می کنند.

وی با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده از طریق این تسهیلات به تعداد یک هزار و ۲۷۰ نفر است، گفت: افرادی که از این تسهیلات استفاده می کنند افراد کم برخوردار و نیازمند هستند و مبلغ تسهیلات تشویقی که از طریق صندوق کارآفرینی و بانک مهر ایران ارایه شده نیز بیش از سه میلیارد تومان بوده است.

حیدرنیا ادامه داد: همچنین ۴۵ کارگاه اشتغالزایی افتتاح شده که برای یک هزار و ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و نیازمند در این کارگاه ها به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: اکنون یک/ سوم جمعیت استان البرز حاشیه نشین بوده که مردمی شریف و ولایتمدار هستند و پای کار انقلاب اسلامی ایستاده اند که نمونه آنها خانواده شهید عجمیان است .

نمایشگاه ملی اقتصاد مقاومتی در کرج تا روز ۱۳ آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ آماده بازدید علاقه مندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha