۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84958690
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابتهای مینی فوتبال جنوب خراسان رضوی پایان یافت

گناباد-ایرنا- رقابتهای مینی فوتبال روستاییان شهرستانهای جنوبی استان خراسان رضوی به میزبانی شهرستان خواف روز پنج‌شنبه با قهرمانی تیم تربت‌حیدریه پایان یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان خواف با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابتهای یک روزه تیم روستای "کاج درخت" تربت‌حیدریه توانست با نتیجه سه بر یک با غلبه بر تیم روستای بهدادین شهرستان خواف به مقام نخست دست یابد و تیمهای روستاهای "بهدادین و ابراهیمی " خواف به ترتیب دوم و سوم شدند.

حسن شاهرخی اظهار داشت: رقابتهای منطقه‌ای مینی فوتبال جنوب استان خراسان رضوی قرار بود با حضور تیمهای تربت‌حیدریه، خواف، رشتخوار، زاوه و گناباد برگزار شود ولی تنها تیمهای تربت حیدریه و خواف در این رقابتها حضور یافتند و سه شهرستان دیگر به دلیل مشکلات از حضور در این رقابتها بازماندند.

وی بیان کرد: رقابتهای مینی فوتبال جام پرچم با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیتهای ورزش فوتبال مناطق روستایی با حضور ۳۰ هزار تیم در سطح کشور و ۸۰۰ تیم در استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

شاهرخی با اشاره به حضور ۵۸ تیم از مناطق روستایی خواف در رقابتهای مینی فوتبال جام پرچم خراسان رضوی گفت: شهرستان خواف بیشترین تعداد تیمها در رقابتهای مینی فوتبال این استان را به خود اختصاص داده است.

با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال در زمینهای چمن مناطق روستایی این رقابتها به عنوان مینی فوتبال نامگذاری شده است.

رقابتهای مینی فوتبال در سطوح شهرستانی، منطقه ای و استانی برگزار می شوند و تیمهای برتر به رقابتهای مینی فوتبال کشور راه می یابند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha