زلزله دشتک چهارمحال و بختیاری خسارت جانی نداشت

شهرکرد- ایرنا- سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: زمین‌لرزه دشتک شهرستان اردل تاکنون خسارت جانی نداشته است.

خسرو کیانی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۲:۲۴ امشب در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهر پشتک تر توابع شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری را لرزاند.
وی با اشاره به حس شدن این زمین‌لرزه در شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و فارسان افزود: ۶ گروه ارزیاب برای بررسی خسارت‌های ناشی از این زمین‌لرزه به منطقه اعزام شده‌اند.
کیانی تصریح کرد: اخبار تکمیلی مرتبط با خسارت‌های ناشی از زمین‌لرزه دشتک شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری به‌محض جمع‌بندی به مردم ارائه خواهد شد.

گروه امدادی در دشتک چهارمحال و بختیاری مستقر شد

 سرپرست فرمانداری اردل با اشاره به وقوع زمین‌لرزه دشتک چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال وقوع این زمین‌لرزه ۲ گروه امدادی در شهر دشتک مستقر شده است.

یعقوب شکوهی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این گروه‌های امدادی و ارزیاب از جمعیت هلال‌احمر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل در شهر دشتک استقرار پیدا کرده‌اند.
وی افزود: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی ناشی از زمین‌لرزه دشتک گزارش نشده است.
شکوهی تصریح کرد: اعضای شورای مدیریت بحران و تمامی گروه‌های امدادی و جهادی شهرستان اردل تا ۲۴ ساعت آینده برای هرگونه خدمات مورد نیاز ناشی از زمین‌لرزه دشتک در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.
وی یادآور شد: مسئولان و اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان اردل از آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده برخوردار هستند.

پنج گروه امدادی در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری به حالت آماده‌باش درآمد

 سرپرست فرمانداری کوهرنگ با اشاره به وقوع زمین‌لرزه دشتک چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال وقوع این زمین‌لرزه پنج گروه امدادی در کوهرنگ به حالت آماده‌باش کامل درآمد.

شهباز اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: لرزش‌های ناشی از زمین‌لرزه دشتک شهرستان اردل در نقاط مختلف شهرستان کوهرنگ به‌ویژه در روستاهای بخش دوآب‌صمصامی احساس شد.
وی افزود: به‌همین منظور و با هدف مقابله با هرگونه خسارت ناشی از پس‌لرزه‌های احتمالی ناشی از زمین‌لرزه امشب دشتک گروه‌های امدادی زیرمجموعه شورای مدیریت بحران کوهرنگ به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
اکبری تصریح کرد: گروه‌های امدادی شهرستان کوهرنگ در صورت نیاز به هرگونه کمک برای مناطق زلزله‌زده دشتک شهرستان اردل آمادگی کامل دارند.

به گزارش ایرنا، اردل در ۷۵ کیلومتری و شهر دشتک شهرستان اردل در ۱۴۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha