امام جمعه کرمانشاه: دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل دسیسه‌های دشمن آگاه باشند

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان و خصوصا آمریکا به دنبال ادامه اغتشاشات و درگیری در کشور هستند، گفت: همه دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم در مقابل این دسیسه دشمن آگاه باشند و خلاف بصیرت عمل نکنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله "مصطفی علما" روز جمعه در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه دشمن به دنبال ناآگاه کردن جوانان کشور است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، افزود: باوجود اینکه همه ما میدانیم جوانان ما باید ازدواج کنند و مسکن و اشتغال هم نیاز دارند که امروز با سختی مواجه است اما این جوانان باید بسیار مراقب نقشه های دشمن باشند و اعمال گذشته دشمنان را ببینند که در کشورهای مختلف چه بلایی سر مردم آنها آوردند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان هم گفت : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن به وسیله تفکر بسیجی شکست خورده است و امروز تفکر بسیجی، تفکر حاج قاسم، تفکر سپاه، ارتش و نیروی انتظامی یک ایران مقتدر را ساخته است که باید در حفظ و نگهداری از آن مراقبت کنیم.

وی بسیج را یک تفکر، فرهنگ و گفتمان دانست و در ادامه اظهار داشت : وقتی امام راحل ۴۰ سال پیش از تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی صحبت می کرد، چنین روزهایی را می دید چرا که امروز دشمن به دنبال دروغ سازی و وارونه جلوه دادن حقیقت است تا بتواند بر مغزها مسلط شود و بسیج میتواند در مقابل این دسیسه ها مقابله کند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه صدای ملت صدای رسایی است و جهان باید این صدا را بشنود گفت : ببینید مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و یا تشییع جنازه مدافعان امنیتی و یا در مراسم تشییع حاج قاسم چیکار کردند و دشمن باید این حضور معنادار مردم را ببیند و بداند که نقشه هایشان در ایران اسلامی محکوم به شکست است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha