امام جمعه موقت ورامین:دانشجویان ایرانی استکبار ستیز و آزاد اندیش هستند

ورامین- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: دانشجویان ایرانی همواره استکبار ستیز و آزاد اندیش بودند و همواره با شناخت کافی از توطئه دشمنان، فتنه‌ها را خنثی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: یکی از بارزترین خصوصیات دانشجویان ایران اسلامی، استکبار ستیزی و آزاد اندیشی آنان است و این امر موجب شده تا آنان با شناخت کافی از توطئه دشمنان، در صدد رفع فتنه‌ها بر آیند.

وی افزود: امروز نیز دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با رخنه در صفوف دانشجویان، این خصوصیت بارز را از آنان سلب کنند ولی دانشجویان با حفظ آگاهی و روحیه انقلابی، عاملان نفوذی را شناخته و بار دیگر به مبارزه با استکبار روی می‌آورند.

وی اظهار داشت: امروز برخی از افراد نا آگاه و بعضا نفوذی در دانشگاه‌ها، سنگ آمریکا را به سینه می‌زنند ولی بدانند و آگاه باشند دانشجویان انقلابی، خط خود را از آنان جدا کرده و اجازه نمی‌دهند که فاصله ای بین دانشجویان انقلابی و نظام ایجاد شود.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه افراد ناآگاه باید تاریخ پر از خیانت آمریکا را مطالعه کنند افزود: آمریکا دیر یا زود افول خواهد کرد و روسیاهی آن برای این افرادی که سنگ آمریکا را به سینه می زنند خواهد ماند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب گفت:امروز جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است، خصوصاً در مدارس و دانشگاه‌ها معلمان متعهد، اساتید و خانواده‌ها باید برای خنثی کردن توطئه‌های ضد دینی مجاهدانه تلاش کنند و شبهات جوانان را پاسخ دهند.

قدوسی نژاد با گرامیداشت روز مجلس گفت: از نمایندگان درخواست می‌شود مدرس گونه نمایندگی کنند و بدون دلبستگی به تعلقات دنیوی از احکام اسلام پاسداری کرده و در جهت نظارت بر اجرای قانون ورود جدی داشته باشند.

وی با اشاره به موضوعات فرهنگی خاصه سالم سازی فضای مجازی گفت: ضروری است که نمایندگان این موضوع را در اولویت قرار دهند و به مطالبات رهبری جامه عمل بپوشانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha