استاندار گلستان: در جنگ نرم شاهد بروز برخی غفلت ها هستیم

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: در جنگ تحمیلی از کیان کشور دفاع کردیم اما در جنگ نرم چون ابعاد نامشخصی دارد، نمی‌توان به روشنی با دشمن مقابله کرد و به همین دلیل شاهد بروز برخی غفلت‌ها هستیم.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز جمعه در همایش "تا پای جان برای ایران" گرامیداشت شهدای امنیت با حضور خانواده بسیجی سیدروح‌الله عجمیان و طلبه شهید آرمان علی‌وردی در گرگان اظهار داشت: عناصری که در جنگ از دست ‌دادیم ترمیم می‌شود اما تلفات و خسارت‌های جنگ نرم به سادگی قابل برگشت نیست.

وی بیان کرد: در جنگ تحمیلی از کیان کشور دفاع کردیم اما در جنگ نرم چون ابعاد نامشخصی دارد، نمی‌توان به روشنی با دشمن مقابله کرد و به همین دلیل شاهد بروز برخی غفلت‌ها هستیم.

وی بیان کرد: همه در معرض امتحان الهی هستیم و لحظه لحظه زندگی و گفتار و رفتار ما و یا ایستادن مقابل یا همراهی با جبهه حق مورد آزمون خداوند قرار می‌گیرد.

استاندار گلستان ادامه داد: یکی از معیارهای سنجش افرد، نگاه و برداشت آنان از آیات الهی است که تکذیب و یا تمسخر این آیات سرنوشتی جز سقوط و نابودی را به همراه نخواهد داشت.

زنگانه گفت: کم‌توجهی برای تربیت فرزندان و نادیده گرفتن نقش مهم آیات الهی در سرنوشت، نسل جوان را به سربازان دشمن تبدیل می‌کند که یکی از نشانه‌های آشکار آن، همراهی برخی جوانان با دشمنان در اغتشاشات اخیر است.

استاندار گلستان بیان کرد: طبق بررسی انجام شده، عاملان و آمران حوادث اخیر دچار ضعف ایمان بودند که نتیجه عملکرد آنان وارد شدن خسارت به کشور بود.

زنگانه گفت: در شرایط فعلی که دشمن با بکارگیری همه ابزار و ظرفیت خود به دنبال واردکردن آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اهمیت و ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش نمایان می‌شود.

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در طراحی و اجرای اغتشاشات اخیر گفت: به زودی خواهیم دید که خداوند از صهیونیست و آمریکا بخاطر فسادآفرینی در جهان انتقام سختی خواهد گرفت.

استاندار گلستان ادامه داد: کشتن زنان و کودکان و طغیان در سراسر جهان، گوشه‌ای از ظلم و جنایت این کشورهای مستکبر است که می‌خواهند تفکرات منحوس خود را به سایر کشورها تحمیل کنند.

زنگانه به ماجرای درگذشت مهسا امینی و حوادث پس از آن اشاره کرد و گفت: حجاب و فوت این خانم، بهانه‌ کشورهای زورگو برای آشوب‌آفرینی و بسط اندیشه‌های فاسد صهیونیستی است تا در نهایت به غارت کشورها بپردازند.

وی گفت: در مقابل این تفکرات، جبهه جدیدی در انقلاب اسلامی حاصل رهنمود مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا شکل گرفته که با قدرت و صلابت در برابر دنیای استکبار جهانی ایستاد و همه اندیشه‌های آنان برای سلطه بر همه جهان را باطل کرد.

استاندار گلستان به سربرآوردن جریان حامی رژیم پهلوی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: باید نسل جوان را با خیانت‌های این رژیم مانند تملک همه اراضی مرغوب کشور از جمله بخش زیادی از زمین‌های گلستان و فساد فراوان عاملان این حکومت ستمشاهی آشنا کرد.

زنگانه گفت: سردرمداران حکومت پهلوی حین فرار از کشور منابع ایران را با خود برده و غارت کردند اما پس از گذشته چند دهه از آن روزهای سخت و تلخ، عده‌ای ناآگاهانه به دنبال احیای تفکرات فاسد و پوسیده پهلوی هستند.

وی ادامه داد: سازمان منافقین دیگر مجموعه آدم‌کش و تروریستی است که آشوب‌های اخیر را فرصتی برای احیای خود دید اما مردم ایران هیچ‌گاه جنایت‌های این گروهک از جمله شهادت ۱۶هزار زن و کودک بی‌گناه و بی‌دفاع را از یاد نخواهند برد.

استاندار گلستان گفت: این گروهک که دم از زن و آزادی می‌زنند باید به جوانان پاسخ دهند که چرا ۱۸ پاسدار را در یک عروسی سر بریدند؟

زنگانه بیان کرد: تکلیف ما در شرایط کاملا مشخص است و در برابر جوانان باید تبیین و روشنگری کنیم که بدانند کسانی که پرچمدار جریان دفاع از آزادی زنان چه جنایتی در حق این ملت انجام دادن.

وی گفت: خداوند شهیدان علی وردی و عجمیان و نحوه شهادت آنان را جلوی چشمان ما قرار داده تا بدانند با چه جنایتکار داعش صفتی سرکار داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha