۱۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84959636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۲۸۹ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های البرز آزاد شدند

کرج - ایرنا - مدیرکل زندان های استان البرز گفت: به همت ستاد دیه و اداره کل زندان‌های البرز طی سال جاری ۲۸۹ زندانی بدهکار مالی از این استان آزاد شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی اظهار داشت: کل بدهی این زندانیان حدود ۲ هزار میلیارد ریال بوده که با پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال از منابع ستاد دیه استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی اضافه کرد: از مجموع این آزادی ها ۳۶ زندانی بدهکار مالی طی یک ماه از زندان‌های استان آزاد شدند که مبلغ بدهی این افراد بیش از ۱۹۸ میلیارد ریال برآورد شده که با دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان مبلغ ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع ستاد دیه جهت آزادی این زندانیان پرداخت شد.

چهارمحالی افزود: پذیرش اعسار از سوی مقامات قضایی نیز یکی از مواردی است که در آزادی زندانیان بدهکار مالی نقش اساسی دارد، از طرفی تلاش مددکاران زندان‌ها در جهت اخذ رضایت از شکات نیز ستودنی است.

وی گفت: خیرین استان البز در امر خداپسندانه کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی مشارکت می‌کنند که عمل آنان کاری با اجر و ثواب فراوان خواند که در حفظ بنیان خانواده بدهکاران مالی نقش اساسی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha