وزیر تعاون: سفرهای استانی با هدف نظارت میدانی بر روند اجرای امور انجام می شود

تبریز - ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که سفرهای استانی مسوولان این وزارتخانه با هدف نظارت میدانی بر روند اجرای امور مرتبط با آن انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی روز شنبه در ورود به تبریز در جمع خبرنگاران افزود: هدف از سفر یکروزه به آذربایجان شرقی، ابلاغ سلام گرم رییس جمهوری به مردم استان است.

وی اضافه کرد: نظارت میدانی بر فعالیت ها و طرح های در دست اجرا و ماموریت های ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال در استان نیز در این سفر مد نظر ماست.

وی ادامه داد: برخی از مجموعه های وابسته به وزارتخانه از جمله شستا و صندوق بازنشستگی نیز طرح هایی در آذربایجان شرقی دارند که در این سفر، کیفیت روند اجرای آنها بررسی می شود.

مرتضوی گفت: در سفر امروز به تبریز، هم طرح ها و هم برنامه ها را بررسی می کنیم و تصمیمات مناسبی فراخور توان مان خواهیم گرفت.

وی بیان کرد: پیگیری مصوبات سفر استانی رییس جمهوری در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز یکی دیگر از اهداف سفر به آذربایجان شرقی است.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از جمعیت کشور، جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی ما هستند و در سراسر کشور از جمله تبریز، بیمارستان هایی وجود دارد که قصد داریم بر روند امور اجرایی و خدمات رسانی شان نظارت کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در سفر کاری یکروزه در تبریز به سر می برد؛ شرکت در شورای اداری آذربایجان شرقی و دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر در استان از جمله برنامه های این سفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha