رسانه‌ها در جهاد تبیین دستاوردهای بسیج را اطلاع رسانی کنند

یزد - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد گفت: یکی عرصه های بزرگ جهاد تبیین که می تواند به دست رسانه ها رقم بخورد پرداختن و اطلاع‌رسانی درباره دستاوردهای و اقدامات گروههای جهادی بسیج به مردم است.

به گزارش ایرنا سرهنگ حمیدرضا محدث عصر شنبه در جریان بازدید گروه جهادی رسانه‌ای شهید اخلاص از واحدهای مسکن محرومان توسط قرارگاه جهادی خورشید هشتم در منطقه اکرم آباد در جمع خبرنگاران افزود: مردم باید در جریان قرار گیرند که افرادی با روحیه و تفکر بسیجی بدون هیچ چشمداشتی برای حل مشکلات مردم در عرصه های مختلف بصورت شبانه روز تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: امروزه ضرورت و اهمیت رسانه برهیچ کس پوشیده نیست رسانه ها می توانند نشاط و تعالی در جامعه رقم بزنند و با اطلاع‌رسانی به موقع، اعتماد سازی در جامعه را افزایش دهند..

وی با بیان اینکه گروه جهادی شهید اخلاص و بسیج رسانه استان به‌عنوان سفیران خط مقدم جهاد تبیین هستند و تصریح کرد: این گروه باید خدمات و اقدامات گروه های جهادی را به تصویر بکشند و به خوبی منعکس کنند.

واحد های مسکونی محرومان سال ها رها شده اند که امروز به دست گروههای جهادی در حال تکمیل هستند

محدث با اشاره به ساخت ۱۹ واحد مسکونی برای محرومان در منطقه اکرمیه به دست بسجیان گفت: گروه های جهادی در این منطقه در حال تکمیل واحدهای مسکونی نیمه ساز محرومان هستند که انشالله این واحدها به دست پرتوان گروه های جهادی بسیج کامل و به محرومان واگذار می شود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد با بیان اینکه منطقه یاد شده یکی از مناطق کم برخوردار شهر یزد است ادامه داد: امیدواریم ساخت این واحدها با روحیه جهادی و تفکر بسیجی این اقدامات به ثمر برسد.

وی تصریح کرد: همه این اقدامات و دستاوردهای در حال انجام شدن و بروز و ظهور این امر در بین آحاد مردم و گفتمان شدن تفکر بسیجی، برای حل مسائل مردم دارای اهمیت است و رسانه ها باید در عرصه میدان باشند و آنها اطلاع رسانی و منعکس کند.

فعالیت ۱۹ گروه قشر تخصصی و عمومی گروه جهادی در استان

محدث در ادامه از فعالیت ۱۹ قشر تخصصی و عمومی گروه جهادی در عرصه مختلف چون حقوق ، اصناف و پزشکی و کارگری در استان خبر داد و گفت: بسیج ادارات استان میزهای خدمتی را در محلات مستقر کردند تا مسائل مشکلات مردم را بررسی و رفع کنند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد اضافه کرد: گروه جهادی متناسب با نیاز و مشکلات هر محله و برنامه در مناطق مختلف استان حضور دارند تا مسائلی که مردم با آنها دست گریبانگیر هستند رفع کنند.

شیفت ایثار

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد یکی از برنامه های بسیج کارگری را شیفت ایثار بیان کرد و گفت: این طرح در سطح کارخانجات و واحدهای تولیدی استان اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در این طرح کارگران بسیجی بصورت داوطلبانه بخشی از حقوق یا اضافه کار خود برای کمک به نیازمندان اهدا می‌کنند.

سازماندهی ۹۰۰ گروه جهادی در استان

مسئول مجمع جهادگران استان یزد هم با بیان این که تاکنون ۹۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی‌ شده است،گفت: در حال حاضر ۱۵۰ گروه در قالب دومین رزمایش جهادگران فاطمی در استان در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

رسانه‌ها در جهاد تبیین دستاوردهای بسیج را اطلاع رسانی کنند

علی‌اکبر قریب افزود: هم‌اکنون ساخت ۱۹ واحد مسکونی در منطقه کمتر برخوردار اکرم آباد شهرستان یزد با مشارکت ۱۲ گروه جهادی استان در حال انجام است و فاز نخست آن تا ۱۵ آذر به اتمام می رسد.

مشارکت ۱۵ بسیجی در ساخت واحدهای مسکونی محرومان

مسوول بسیج پیشکسوتان ناحیه مقاومت شهد منتظرقائم یزد هم گفت: در ساخت واحدهای منطقه اکرمیه ۱۵ نفر از آزادگان، جانبازان و بسیجیان جهادگر استان مشارکت دارند.

هاشم شفیعی افزود: این واحدها، توسط گروه‌های بسیجی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، انجمن خیرین مسکن‌ساز استان، بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان و دهیاری اکرم آباد با صرف اعتباری معادل ۴۷.۵ میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی با بیان این که هر کدام از این واحدهای مسکونی به نام یکی از شهدای استان در حال ساخت است اظهار کرد: هدف گروه جهادی کمک به محرومیت زدایی در جامعه است و بضورت داوطلبانه در این طرح حضور دارند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha