یخ زدگی و مه‌گرفتگی جاده‌های خراسان رضوی را مستعد تصادف کرده است

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: سطح برخی جاده های استان لغزنده است و مه گرفتگی نیز منجر به محدودیت دید شده که رانندگان در این وضعیت باید با دقت زیاد و رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها تردد کنند.

سرهنگ حسین میش‌مست بعد از ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسیر آزادراه شهید شوشتری و مسیر درگز- قوچان به دلیل برودت هوا سطح جاده یخ زده است.

وی اضافه کرد: در سایر جاده های استان از جمله مسیر مشهد- نیشابور، تربت حیدریه، بردسکن، چناران، قوچان، سرولایت، فریمان، سرخس و کلات بارش برف گزارش شده است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در مسیرهای سبزوار، جوین و جغتای نیز بارش باران و لغزندگی سطح جاده وجود دارد و در گردنه های ابرش و دیزباد در مسیر نیشابور و در آزادراه شهید شوشتری نیز مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.

سرهنگ میش‌مست با اشاره به وقوع حدود ۱۵ فقره تصادف در آزادراه شهید شوشتری از صبح امروز تا کنون افزود: با توجه به بارش برف و باران در جاده های استان به منظور جلوگیری از بروز تصادفات، رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و دقت زیاد در جاده ها تردد کنند.

طبق اعلام هواشناسی خراسان رضوی در شبانه روز گذشته، فریمان با منفی چهار و سبزوار با ۱۶ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت مشهد نوسانات دمایی منفی یک و ۱۲ درجه ای را به ثبت رسانده است.

پیش بینی می شود امروز و فردا دمای هوا در مشهد و نواحی غربی استان کاهش محسوسی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha