پنج استاد دانشگاه علوم پایه زنجان در لیست دانشمندان پُراستناد جهان قرار گرفتند

زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی در علوم پایه زنجان گفت: نام پنج استاد این دانشگاه در لیست ۲ درصد دانشمندان پُراستناد جهان قرار گرفت.

محسن امیر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دکتر فضل‌الله سلیمانی بر اساس گزارش پایگاه اطلاعات علمی ISC، در میان یک درصد دانشمندان پراستناد جهان قرار گرفته است.

وی یادآورشد: پیش‌تر نام دکتر بابک کریمی از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از سال ۲۰۰۸ میلادی در این لیست قرار داشت.

امیر اظهار داشت: همچنین پایگاه اطلاعات علمی ISC، لیست ۲ درصد دانشمندان پراستناد جهان را منتشر کرده است که اسامی استادان بابک کریمی، محمدمهدی نجف‌پور، امین عبدالهی، محمد قلی‌نژاد و الهام طهماسبی در این لیست قرار دارد.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از ۶ دانشکده، ۲ پژوهشگاه و مرکز آموزش زبان تشکیل شده‌ و همچنین «خانه علم زنجان» و «پارک علم و فناوری زنجان» از زیرمجموعه‌های این دانشگاه هستند.

دانشگاه از لحاظ آموزشی به تربیت دانشجو در دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد در علوم پایه می‌پردازد و تنها رشته مقطع کارشناسی آن، رشته مهندسی کامپیوتر است. همچنین تنها دانشگاه کشور است که از مقاطع دیپلم و کارشناسی در رشته دکتری پیوسته فیزیک دانشجو جذب می‌کند.

دانشگاه علوم پایه زنجان تنها دانشگاه‌ بدون دیوار و حصار در کشور است که عموم شهروندان می توانند آزادانه از محیط آن بازدید کنند.

در این دانشگاه به تمامی دانشجویان دکتری دفاتر اختصاصی برای مطالعه داده می شود و دانشجویان می توانند ۲۴ ساعته و در تمام طول شبانه روز در محیط دانشگاه حاضر بوده و از امکانات آن استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha