۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۱
کد خبر: 84960986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت گاز همدان طرح پایش دمای ادارات استان را آغاز کرد

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از آغاز طرح پایش دمای ادارات با هدف بهینه سازی مصرف گاز با مشارکت بسیج شرکت در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد صادق محبی نظر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به ورود به ماه‌های سرد سال و لزوم مدیریت و کنترل مصرف گاز با توجه به دستورالعمل پایش مصرف گاز ، تمام ادارات سطح استان که دمای بیش از ۱۸ درجه سانتیگراد داشته باشند تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار، گاز آن قطع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با تشکیل ستاد کنترل و نظارت، با هدف برنامه ریزی برای اجرای مؤثر طرح و ابلاغ آن به واحدها و نواحی مختلف شرکت گاز استان و نظارت بر عملکرد تیم های بازرسی و گزارش اقدامات بعمل آمده درحال انجام است.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان اظهار داشت: به موجب این طرح برای هر یک از نواحی و مناطق گازرسانی شهر همدان به صورت روزانه گروه بازرسی با همکاری بسیج شرکت در نظر گرفته شده که با مراجعه به ادارات و سازمانها و نهادهای دولتی و اماکن تجاری پرمصرف اقدام به سنجش دمای محیطی آنها می کنند.

محبی نظر با بیان اینکه از ابتدای طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها با هدف کاهش هدر رفت این سرمایه ملی تعداد یک هزار و ۱۰۹ مشترک ثبت نام که تعداد ۹۳۸ موتورخانه مورد بررسی قرار گرفت که تعداد ۳۴۱ مورد موتورخانه توسط پیمانکاران مربوطه طبق تعهدات شرکت ملی گاز ایران مورد ارزیابی نهایی و انجام کار صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه تاسیسات برخی ادارات وضعیت نامطلوبی دارند و اتلاف حرارتی آنها بسیار بالاست، گفت: تا پایان فصل زمستان به صورت روزانه این پایش در تمامی ادارات سطح استان ادامه دارد.

شرکت گاز همدان طرح پایش دمای ادارات استان را آغاز کرد

هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری (۳۱ شهر)، ۹۹.۸ درصد جمعیت روستای (۱۰۴۱ روستا)، ۱۵ شهرک صنعتی، ۹ ناحیه صنعتی و ۱۰۱۴ واحد صنعتی استان همدان از گاز برخوردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha