۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84961491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانداردیلم:  شرکت‌های نفتی مستقر در این شهرستان به آموزش و پرورش کمک کنند

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: شرکت‌های نفتی و اقتصادی مستقر در این شهرستان و مناطق مجاور در قبال تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی به آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش ایرنا، ناصرکشاورزی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی، کنکور و مشارکت خیران افزود: برای انجام تعهدات مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت ها، نشستی با مسئولان و متولیان آنها بزودی برگزار خواهد شد.

وی اظهارداشت: با توجه به جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش، توقع داریم که خانواده‌ها و خیران نیز همیار آموزش و پرورش باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش دیلم گفت: شهرستان دیلم دارای خیران با پتانسیل بسیار بالایی است و انتظار داریم همانند مشارکت در دیگر حوزه‌ها از جمله ساخت مدرسه، در حمایت و تربیت نیروی انسانی همراه و همیار آموزش و پرورش باشند.

وی افزود: هزینه در حوزه آموزش و پرورش مهم‌ترین سرمایه‌گذاری است و باید به این مهم اهتمام جدی صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: بازگشایی حضوری مدارس پس از بیش از ۲ سال تدریس مجازی به دلیل شرایط کرونایی کاری سخت بود، که تاثیرات مخربی بر روند آموزش گذاشت.

حسین رمضانی افزود: کلاس های تقویتی در برخی مدارس شهرستان از مهرماه شروع شده و نیاز است در مقطع متوسطه دوم با توجه به نزدیکی کنکور سراسری تلاش بیشتری شود.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی دارای بار مالی سنگینی است و با توجه به بضاعت مالی آموزش و پرورش خارج از توان این مجموعه است و به همراهی و همیاری بیشتر خانواده‌ها و خیران نیاز داریم.

رمضانی در باره حوزه آموزشی و اقداماتی که در دست اجرا است، گفت: هفته آینده مولفین کتب درسی در شهرستان حضور خواهند یافت که با این اقدامات شاهد توانمندسازی و رشد بیشتر سطح آموزشی خواهیم بود.

رئیس انجمن خیران دیلم اظهار داشت: از شروع فعالیت انجمن خیران مدرسه‌ساز از سال ۸۵ تاکنون ساخت سالن مدرسه استثنایی، ۲ مدرسه در شهرستان، بازسازی برخی مدارس و تعمیر برخی مدارس و کلاس‌های درس از جمله اقدامات به عمل آمده در این شهرستان بوده است.

سیدمحسن مهدوی افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش بودجه‌ای لازم برای ساخت و ساز و تجاری سازی ندارد، این انجمن همچون گذشته همراه و همیار آموزش و پرورش خواهد بود و البته هر چند در ساخت و ساز و صدور مجوزها باید دستگاه‌های مرتبط همکاری بیشتری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha