۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84961637
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گیلان گشایش یافت

رشت - ایرنا - بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گیلان امروز دوشنبه در مرکز نوآوری دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان گشایش یافت.

معاون فناوری پارک علم و فناوری استان گیلان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار دانشگاهیان، فناوران، مراکز رشد، پارک علم و فناوری، صنعت و موسسات پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان های دولتی و بخش خصوصی به معرض نمایش گذاشته شده‌است.

دکتر امیر ملک‌پور افزود: در این نمایشگاه افزون بر ۲۰۰ دستاورد پژوهشی از دانشگاهیان، پژوهشگران، فناوران و دستگاه‌های یاد شده در معرض نمایش گذاشته شده‌است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گیلان بعد از ۲ سال برگزاری در فضای مجازی به دلیل بیماری کرونا امسال به صورت حضوری گشایش یافته‌است، افزود: در حاشیه گشایش این نمایشگاه چهار طرح جدید در بخش‌های مهندسی عمران، صنعت و کشاورزی رونمایی شده‌است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری گیلان بیان داشت: عموم علاقمندان می‌توانند از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان در مرکز نوآوری دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان بازدید کنند.

این نمایشگاه تا فردا "سه‌شنبه" برای بازدید علاقمندان دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha