۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84961714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی اجرا شد

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ۷۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز از ابتدای امسال تاکنون در این استان اجرا شده و گازرسانی به محدود روستاهای باقیمانده در دست انجام است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، رحمان محمودی افزود: براساس گزارش ارسالی از شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز این استان با اجرای ۱۸۲ کیلومتر شبکه، بالاترین میزان اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز بین شرکت‌های گاز استانی کشور در مهر ماه را به نام خود ثبت کرده است.

وی بیان کرد: برای اجرای پروژه‌های گازرسانی در استان خراسان جنوبی تاکنون ۱۳ هزار و ۶۷۰ کیلومتر شبکه گاز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر تمامی شهرها و هزار و ۷۱۴ روستا در این استان زیر پوشش گاز طبیعی قرار دارند و گازرسانی به محدود روستاهای باقیمانده نیز در حال اجراست.

وی افزود: سال گذشته نیز با اجرای هزار و ۶۳۹ کیلومتر شبکه بالاترین میزان اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز در کشور به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد.

محمودی هفتم آبان امسال با اعلام اینکه ۹۹.۴ درصد جمعیت روستایی و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از گاز برخوردار هستند گفت: امروز با افتخار جشن پایان گازرسانی به روستاهای خراسان جنوبی را اعلام می‌کنیم و عملیات گازرسانی به ۱۰۰ روستای زیر ۲۰ خانوار استان تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد محدودی از روستاهای باقیمانده در سطح استان به دلیل تعداد خانوار پایین، نداشتن کد آبادی، نبود دارا بودن طرح هادی، فاصله زیاد تا خطوط گاز و نداشتن صرفه اقتصادی حایز شرایط گازرسانی نیستند اما تلاش ما این است هر روستایی که دارای کد آبادی است را گازرسانی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha