گروه‌های راهداری آذربایجان‌شرقی آماده خدمات رسانی به مسافران هستند

تبریز - ایرنا - معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: گروه‌های راهداری استان در راستای اجرای عملیات راهداری زمستانی به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

غلامرضا رسول زاده، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با وجود بارش برف در برخی جاده های استان، تردد در تمامی راه ها در جریان است، افزود: با توجه به وجود پدیده مه گرفتگی و لغزندگی در برخی مسیرهای استان به ویژه مناطق سردسیر و کوهستانی، رانندگان به هنگام تردد در این مسیرها با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر در منطقه ارسباران و شهرستان‌های اهر، کلیبر و هوراند بارش‌ برف به صورت پراکنده ادامه دارد، اما به علت حجم کم بارش‌ نیازی به برف روبی و نمک پاشی در این مسیرها وجود ندارد.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون راهداران در ۵۷ راهدارخانه سراسر استان برای اسکان و ارایه خدمات آماده هستند.

رسول زاده، ادامه داد: ماشین آلات راهداری استان شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه ها در اجرای طرح راهداری زمستانی آماده خدمات رسانی به مسافران و رانندگان هستند.

وی از رانندگان و مسافران خواست قبل از اقدام به سفرهای برون شهری از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱ راهداری از آخرین وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی استان اطلاع کسب کنند.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha