بذرپاش قطعا رای اعتماد می‌آورد/ وزارت راه و شهرسازی متحول خواهد شد

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با بیان اینکه بذرپاش می‌تواند در وزارت راه و شهرسازی تحول ایجاد کند، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی قطعا رای اعتماد مجلس را جلب خواهد کرد.

علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد معرفی بذرپا به عنوان وزیر پیشنهادی گفت: نامه معرفی آقای مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس ارسال شده است که امیدواریم با روی کارآمدن ایشان در وزارت راه و شهرسازی، در قوانینی از جمله قانون جهش تولید مسکن، تحول خوبی را مشاهده کنیم و از تمامی ظرفیت‌های وزارت راه به خوبی استفاده شود.

وی تاکید کرد: از نظر بنده عملکرد بذرپاش در گذشته به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور بسیار موفق بوده است و ایشان در این زمینه توانسته‌اند نقش خوبی را ایفا کنند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ارائه به موقع گزارشات تفریغ بودجه و استفاده از نیروهای کارآمد در سازمان دیوان محاسبات کشور از ویژگی های مثبت عملکرد مدیریتی بذرپاش در دیوان محاسبات است.

وی افزود: بذرپاش قطعا در مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خواهد آورد و در این موضع نیز بسیار موفق خواهد بود.

به گزارش ایرنا، نامه رسمی معرفی بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی یکشنبه 13 آذر در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

طبق آیین نامه داخلی مجلس، وزیر پیشنهادی به مدت یک هفته فرصت حضور در کمیسیون‌های تخصصی برای ارایه برنامه‌ها و پاسخ به سوالات را دارد.

مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران است که در سال ۱۳۷۷ در رشته مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته و در سال ۱۳۸۲ فارغ‌التحصیل شد و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند. وی دکتری تخصصی (PhD) خود را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علامه طباطبایی گذراند.

بذرپاش اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور ایران را بر عهده دارد. همچنین صاحب امتیاز و مدیرمسوولی روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم‌مقام بنیاد تعاون سپاه، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام،

رییس هیات مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت و معدن تدبیر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو، مشاور اجتماعی رییس‌جمهور از دیگر مسوولیت‌هایی است که پیش از این بذرپاش به عهده داشته است.

پیش از این در دولت سیزدهم، رستم قاسمی تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده داشت که به دلیل بیماری در روزهای اخیر از سمت خود استعفا داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha