۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۱۶
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84962265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خراسان جنوبی قهرمان مسابقات دارت جوانان کشور شد

بیرجند - ایرنا - رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی گفت: دختران جوان استان خراسان جنوبی مطهره سلطانی و زهرا مومن در بخش تیمی برای نخستین بار بر سکوی قهرمانی دارت جوانان کشور و انتخابی تیم ملی ایستادند.

علیرضا علیزاده شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دختران استان با کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات دوبل و کسب مقام سوم مشترک مطهره سلطانی در بخش انفرادی نیز با محاسبه امتیازات تیم خراسان جنوبی با کسب ۳۷ امتیاز برای اولین بار قهرمان کشور شد و تیم‌های کرمان و فارس به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: هفدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از دهم تا یازدهم آذر ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان یاسوج برگزار شد.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی گفت: این دوره از مسابقات دارت با حضور ۱۰۲ ورزشکار از ۲۷ استان کشور در قالب ۲۹ تیم برگزار شد.

وی اظهار داشت: در بخش انفرادی زهرا رجبی بانوی دارتر استان با غلبه بر شهلا رواجی از استان اردبیل قهرمان کشور شد.

علیزاده افزود: همچنین الهام نیک‌خواه و ساناز برمشوری از استان‌های یزد و هرمزگان مقام‌های سوم را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: با اعلام رسمی انجمن دارت کشور در بخش تیمی نیز، در مجموع امتیازات چهار نفر اعزامی و تیم‌های دوبل تیم خراسان جنوبی با کسب ۸۶ امتیاز نایب قهرمان کشور شدند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی عنوان کرد: در تیم اعزامی استان زهرا رجبی، مائده عطایی، فروزان زارعی و ملیحه قریشی‌زادگان حضور داشتند و خانم‌ها گل مکانی و زهرا بهمدی مربیگری و سرپرستی تیم استان را برعهده داشتند.

وی یادآور شد: در بخش دارت بانوان بزرگسال از سال ۹۴ در استان شروع به فعالیت کرده‌ایم که از سال ۹۸ تاکنون زهرا رجبی همیشه بر سکوهای اول، دوم یا سوم کشور ایستاده است.

علیزاده افزود: در بخش آقایان نیز هفته آینده ورزشکاران استان به مسابقات قهرمانی در شهرستان شاهرود اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: از لحاظ امکانات سخت‌افزاری و دوری از مرکز مشکلاتی داریم چون مسابقات کشوری عمدتا در مرکز یا استان‌های مرکزی برگزار می‌شود در صورتی که شرایط میزبانی مسابقات در خراسان جنوبی را داریم.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی اظهار داشت: چندین سال است مسابقات دارت کارکنان دستگاه‌های اجرایی را برگزار می‌کنیم و بیش از ۵۰۰ نفر در این رشته شرکت می‌کنند.

وی گفت: در بخش حرفه‌ای نیز ۱۰۰ ورزشکار در سطح استان اعم از بانوان و آقایان در حال فعالیت بوده و در مسابقات متعدد شرکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha