۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84962392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده کرج - چالوس همچنان لغزنده است

۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۸:۰۷
کد خبر: 84962392
 جاده کرج - چالوس  همچنان لغزنده است

کرج - ایرنا - رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: به علت ادامه بارش برف و برودت دما، جاده کرج - چالوس در این استان همچنان لغزنده است و رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ‌ پیمان کرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : شب گذشته شاهد بارش برف سنگین در محور کرج - چالوس بودیم که با تلاش بی وقفه ماموران راهداری مسیر پاکسازی شد.

وی اضافه کرد: همچنین در آزادراه کرج - قزوین از محدوده کردان به سمت نظرآباد به دلیل مه گرفتگی سبب کاهش دید شده که رانندگان بایستی از چراغ مه شکن استفاده کنند .

کرمی خاطرنشان کرد: اکنون تردد در همه راه های استان البرز به استثنای محور جدید هشتگرد - طالقان جریان دارد .

رییس پلیس راه البرز ادامه داد: همراه داشتن زنجیر چرخ ، لوازم ایمنی ، سوخت کافی، مواد غذایی و سایر نیازها از جمله موارد ضروری برای سفر است که مسافران باید به همراه داشته باشند.

وی گفت : اکنون ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین از حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران در محدوده پل کلاک و گرمدره سنگین است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha