سون: برزیل تیم متفاوت و قدرتمندی بود

تهران- ایرنا- ستاره تیم فوتبال تاتنهام با اشاره به شکست کره‌جنوبی برابر برزیل گفت: بازیکنان ما تمام توان خود را به کار گرفتند اما برزیل تیم بسیار قدرتمندی بود.

به گزارش ایرنا، کره‌جنوبی آخرین نماینده قاره کهن با شکست سنگین برابر تیم ملی برزیل از دور رقابت‌ها حذف شد. کره‌جنوبی در گروه هشتم با تیم‌های پرتغال، غنا و اروگوئه همگروه بود و توانست با چهار امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. هواداران این تیم امید زیادی به درخشش سون‌هیونگ مین ستاره خود داشتند اما باخت برابر برزیل تمام رویای آنان را بر باد داد.

سون هیونگ مین بعد از پایان بازی در جمع خبرنگاران با اشاره به باخت چهار بر یک در برابر برزیل اظهار داشت: نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم اما برزیل تیم قدرتمندی بود. من شک ندارم بازیکنان کره از جان مایه گذاشتند و نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. تنها کاری که اکنون می‌توانم انجام دهم آن است که از هوداران عذرخواهی کنم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی ادامه داد: می‌دانم که هواداران انتظار برد از ما داشتند اما امیدوارم آنان ما را درک کنند. تلاش کردیم اما برزیل قدرتمند و متفاوت از دیگر تیم‌ها بود.

سون این را هم گفت: بازیکنان جوان تیم باید نظم و هماهنگی لازم را به دست آورند و احساس مسئولیت کنند. امیدوارم که این پایان آنها نباشد و در آینده عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

تیم‌های کره جنوبی، ایران، ژاپن، استرالیا، عربستان و قطر نمایندگان آسیا در جام جهانی بودند. تیم کره جنوبی، ژاپن و استرالیا با مرحله یک‌هشتم نهایی رسیدند اما نتوانستند برابر رقیبان خود به برتری برسند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha