پایبندی به ارزش های دفاع مقدس ضامن ماندگاری نظام است

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پایبندی به ارزش های دفاع مقدس را ضامن ماندگاری نظام دانست و تصریح کرد: مردم با گرامیداشت این ایام به استمرار هر چه بیشتر این ارزش ها کمک می کنند.

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی‌ مهر روز سه شنبه در نشست کمیته سیاست‌گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین شهدای گمنام گفت: اقشار مختلف مردم ایران اسلامی طی چند دهه گذشته با حضور در صحنه های انقلاب و نظام و دفاع از ارزش های الهی همواره پایبندی خود به راه شهدا و نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشته اند.

کهگیلویه‌ و بویراحمد میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود

هاشمی مهر با اشاره به میزبانی دیار کهگیلویه و بویراحمد پیکر پاک دو شهید گمنام روز ۲۷ آذرماه جاری ، افزود: پیکرهای مطهر این ۲ شهید همزمان با سراسر کشور، روز ششم دی‌ماه آینده مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دو نقطه استان تشییع و خاکسپاری می‌شود.
وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکر پاک یکی از این شهدا در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت و پیکر مطهر شهید دیگر در منطقه لیشتر گچساران به خاک سپرده می‌شود.
هاشمی مهر بیان کرد: به منظور هماهنگی و اجرای منظم برنامه‌ها، تقویم حضور شهدا در استان توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تهیه می‌شود.
هاشمی مهر یادآور شد: نشستی با حضور دستگاه‌های متولی به منظور برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری مراسم استقبال از پیکرهای شهدا،برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha