چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز مدارس گرمی اختصاص یافت

اردبیل - ایرنا -فرماندار گرمی از اختصاص چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات آسیب اجتماعی برای تجهیز مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین مولایی روز سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گرمی مغان از در حال احداث بودن ۱۰ باب مدرسه با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی در این شهرستان خبر داد.

فرمانار گرمی همچنین گفت: علاوه بر این طرح‌های آموزشی در دست احداث ، چهار باب مدرسه با هدف توسعه فضای آموزشی مناطق شهری و روستایی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات آسیب اجتماعی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مدارس این شهرستان اختصاص یافته است که این رقم به تجهیز امکانات مدارس هزینه می‌شود.

بر اساس این گزارش علاوه بر تلاش آموزش و پرورش برای احداث مدارس در گرمی مغان، بنیاد علوی نیز در این شهرستان طرح‌های آموزشی اجرا می‌کند.

اسفند ماه سال ۱۴۰۰ مدرسه سه کلاسه شهید حسین‌زاده آرانچی در این شهرستان با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل و بنیاد علوی با ۱۸۲ مترمربع با تجهیزات کامل و استاندارد و سیستم گرمایشی پکیج و رادیاتور بصورت استاندارد به بهره برداری رسید.

گرمی مغان با ۶۵ هزار نفر جمعیت در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha