۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84963119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز دستورات لازم را برای حل مشکلات ۶۵ نفر ازمردم صادر کرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز در ملاقات مردمی این هفته خود با ۶۵ نفر از شهروندان به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز سه شنبه این هفته نیز طبق روال هر هفته با جمعی از مردم استان دیدار و گفت و گو کرد و در حاشیه این دیدارها گفت: در قالب دیدارهای مردمی، مشکلات و موضوعات، بی واسطه مطرح می شود و تلاش می کنیم بهترین راه را برای دریافت نتیجه نشان دهیم.

عبداللهی ادامه داد: امروز درخواست هایی شامل انشعابات خانه های فاقد جواز و پروانه، اشتغال، تسهیلات ضروری و حل موانع تولیدکنندگان داشتیم که به مراجع مربوطه ابلاغ شد و پیگیری های لازم نیز تا حصول نتیجه صورت می گیرد.

وی گفت: دیدارهای مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم چراکه تسریع در حل مشکلات و کسب رضایتمندی مردم را یک وظیفه می دانیم.

استاندار البرز دستورات لازم را برای حل مشکلات ۶۵ نفر ازمردم صادر کرد

استاندار البرز افزود: دیدارهای مردمی در قالب میز خدمت در محله های ۶۶ گانه محروم استان و مصلاهای نماز جمعه استان نیز برپا می شود.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری البرز نیز در این ادامه با اشاره به اینکه این دیدارها هر هفته برگزار می شود، گفت: متقاضیان می توانند از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (۱۱۱) هماهنگی های لازم را برای حضور داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha