جاده های شرقی خراسان رضوی برفی و مه آلود است

مشهد- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی در پی بارش‌ برف و باران در نواحی جنوبی استان، سطح این محورها لغزنده و مه آلود گزارش شده است.

جعفر شهامت روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک بارش برف در خواف و تایباد و همچنین مسیر مرزی تایباد - دوغارون موجب لغزندگی سطح جاده ها شده است.

وی ادامه داد: بارش باران نیز جاده های زاوه و فریمان را تحت تاثیر قرار داده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مه غلیظ نیز در مسیر مشهد-فریمان - سنگ بست موجب کاهش دید رانندگان شده است.

بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی سامانه بارشی کنونی که از ابتدای هفته وارد استان شده بود امروز چهارشنبه همراه با بارشهای پراکنده و ماندگاری سرما از استان خارج می شود.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راههای روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha