۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84963563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار: ۹۰ درصد معابر شهری آبادان نیاز به اصلاح و بهسازی دارند

آبادان - ایرنا - شهردار آبادان نیاز جدی امروز آبادان را ساماندهی و بهسازی معابر و مناطق مختلف این شهر عنوان کرد و گفت: آبادان با داشتن حداقل ۹۰۰ کیلومتر شبکه معابر شهری با درجه اهمیت مختلف تنها ۱۰ درصد از معابرش استاندارد است و ۹۰ درصد دیگر معابر این شهر باید اصلاح و بهسازی شود.

یاسین کاوه‌پور چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای بازسازی آبادان آن‌ هم تنها در حوزه معابر شهری به اعتبار زیادی نیاز است که تامین این اعتبار در آبادان غیر ممکن است و باید در بودجه سالانه دولت دیده شود.

شهردار آبادان با اشاره به رعایت اصول استاندارد در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر گفت‌:بودجه سالانه شهرداری آبادان جوابگوی رفع مشکلات این شهر نیست و برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی این شهر باید فراملی عمل کرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه تجهیزات سازمان عمران شهرداری آبادان به دلیل بی‌توجهی و بازسازی نشدن فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد ولی با تمام کاستی‌های موجود تا پایان سال برخی از خیابان‌های شاخص آبادان زیرسازی و آسفالت خواهد شد تا مردم تغییر را احساس کنند.

کاوه‌پور با انتقاد از وضعیت برخی مناطق این شهر و عدم رسیدگی به وضعیت نخاله‌برداری بیان کرد: شهرداری آبادان با بسیج تمام امکانات برای نخاله‌برداری و پاک‌سازی مناطق مختلف اقدام کرده است که امیدواریم شهروندان در این اقدام همراهی کنند.
وی در خصوص مطالبه جدی مردم برای بازگشایی خیابان اصلی امیرکبیر گفت: شهرداری مانند مردم در انتظار تخریب نهایی ساختمان متروپل است تا بلافاصله زمینه بازگشایی و ساماندهی خیابان امیری فراهم شود.
کاوه‌پور با اشاره به افسردگی شهری بعد از حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل گفت: یکی از ویژگی‌های بارز آبادان از دیرباز وجود نشاط و شور اجتماعی و شهری است که در این زمینه با همکاری و مشارکت مردم به دنبال احیای نشاط شهری در آبادان همچون گذشته هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha