کاروان روایت حبیب با میزبانی شهرستان نکا وارد مازندران شد

ساری - ایرنا- سومین ویژه برنامه کاروان «روایت حبیب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که از خراسان شمالی سفر خود را آغاز کرده بود، صبح امروز چهارشنبه وارد مازندران شد و نخستین برنامه خود را در شهرستان نکا برگزار کرد.

به گزارش ایرنا، این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی(مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می شود از امروز به مدت سه روز مهمان استان مازندران خواهد بود.

کاروان روایت حبیب همچنین با ویژه برنامه هایی در مناطق مختلف استان مازندران از جمله نکا، ساری و قائمشهر برنامه اجرا خواهد کرد، در این رویداد فرهنگی، برنامه های متنوعی چون ماشین سفیر، شب خاطره، شعر خوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، نقالی و پرده خوانی، حماسه خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.

تمامی این برنامه ها حول محور شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شوند که در راستای تبیین زندگی و مجاهدهای این شهید والامقام اسلام و ایران است.

کاروان روایت حبیب با میزبانی شهرستان نکا وارد مازندران شد

کاروان روایت حبیب برای روز پنجشنبه برنامه هایی همچون افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی، نقد کتاب، سفیر روایت و برای روز جمعه نیز کارگاه خلق آثار هنری، نمایشگاه هنرهای تجسمی و همچنین پرده خوانی اجرا خواهد کرد.

کاروان روایت حبیب پس از مازندران مهمان استانهای آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خوزستان، منطقه آزاد کیش، یزد تهران و در نهایت کرمان خواهد بود که اختتامیه این کاروان در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در زادگاهش است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha