۷۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در قصرشیرین تشکیل شد

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۶۴۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در این شهرستان انجام شده که در این راستا ۷۳ مورد با تشکیل پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا، «محمد حیدری» روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار بر لزوم تشدید نظارت ها و کنترل بازار , ضرورت اجرای گشت های مشترک در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: صاحبان واحدهای متخلف در مجموع به ۱۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده اند.

وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون از مجموع ۵۵۸ مورد بازرسی از خبازی های سطح شهرستان ۷۵ مورد متخلف با تشکیل پرونده به ۱۱۰ میلیون تومان پرداخت جریمه نقدی معرفی شدند و ۵۷ مورد اخطار کتبی نیز برای متخلفان صادر شده و هشت مورد از خبازی ها نیز به میزان ۶۸ کیسه کسر سهمیه شدند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در ادامه گفت: مهمترین تخلف واحدهای صنفی متخلف، کم فروشی و گران فروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن مسایل بهداشتی بوده است.

وی اظهار داشت: تخلف از کسی پذیرفته نیست و با متخلفانی که باعث اخلال در نظام بازار شوند باید برخورد شود و در برخورد با اخلال کنندگان اقتصادی و برهم زنندگان بازار هیچ اغماضی نشود.

حیدری ادامه داد: در راستای تثبیت قیمت ها و تنظیم بازار نیز از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۱ تن برنج، ۳۲ تن شکر، ۱۸ تن قند و بیش از ۲ هزار تن گوشت با قیمت تعادلی در شهرستان توزیع شد.

او گفت:در راستای تنظیم و ثبات بازار باید گشت های مشترک و همچنین بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر، وضعیت موجود را رصد و با متخلفان بدون هرگونه چشم پوشی برخورد کنند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha