۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84964389
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد

سبزوار- ایرنا-  مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: در هشت ماه گذشته ۹۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در این منطقه کشف شده است.

به گزارش ایرنا، غلام‌محمد احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این محموله سوخت قاچاق در هفت شهرستان زیر پوشش این اداره در غرب خراسان رضوی، شامل سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد کشف شده است.

وی افزود: کشف این مقدار سوخت قاچاق با تشکیل تیم های نظارتی متشکل از واحد بازرسی، حراست و بسیج منطقه و با همکاری موثر نیروهای انتظامی و اطلاعات سپاه، صورت گرفته است.

مدیرکل پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار گفت: نظارت بر چرخه توزیع سوخت به عنوان سرمایه ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آن، از اولویت های کاری شرکت ملی پالایش و پخش، به شمار می آید.

احمدی افزود: فرآورده های کشف شده شامل نفت‌گاز، بنزین، نفت کوره و نفت سفید است که در قالب ۱۰۱ پرونده تنظیم و به مراجع قضایی تحویل شده است.

وی ادامه داد: محموله های کشف شده در انبار نفت شهید محمدیانی سبزوار، تخلیه شده است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha