۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84964638
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۶۰۰ هکتار به محدوده شهر ملایر اضافه می‌شود

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای ۲ تا سه برابر نیاز در نهضت ملی مسکن، زمین تامین شده است و به زودی ۶۰۰ هکتار به محدوده شهر ملایر اضافه خواهد شد.

«سلمان اسماعیلی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از فراخوان نهضت ملی مسکن، ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر در این شهرستان ثبت‌نام کردند که پس از پایش، ۶ هزار نفر احراز هویت شدند.

وی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن برای نخستین بار در این شهرستان خانه ویلایی با زمین رایگان و تسهیلات مسکن به مردم داده می‌شود، تصریح کرد: به همت دولت سیزدهم این طرح در ملایر اجرایی خواهد شد.

اسماعیلی تاکید کرد: توجه ویژه به اشتغال و مسکن بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم از اولویت‌های مهم این شهرستان است.

اجرای ۶ مگاپروژه تفریحی، توریستی و اقتصادی در ملایر

وی همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: با چند سرمایه‌گذار موفق و برند کشوری مذاکره کرده‌ایم و حدود ۶ مگاپروژه تفریحی، توریستی و اقتصادی در ملایر تعریف شده که با اجرای آنها چهار هزار شغل در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

اسماعیلی ادامه داد: بزرگترین کارخانه شیشه ایران در ملایر احداث خواهد شد که مرحله نخست آن یکساله و فاز نهایی سه ساله اجرا می‌شود و در گام نهایی برای یک‌هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی رشد ۴۷ درصدی کاشت و خرید گندم طی سال‌جاری در این شهرستان را موفقیت دیگری در بخش کشاورزی شهرستان عنوان و بیان کرد: راه پیشرفت کشور و مشکلات، بدون شک با انسجام، همدلی و همراهی حل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha