۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84965254
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قهرمان تکواندو سیزم جهان: هدفم حضور در ترکیب اصلی تیم ملی است

همدان- ایرنا- قهرمان مسابقات تکواندو بانوان سیزم (ارتش‌های جهان) گفت: هدفم حضور در ترکیب اصلی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی است.

«زینب اسدی» روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: موفقیت در مسابقات ارتش‌های جهان در حضور قهرمانان صاحب نام، افتخار بزرگی بود و این انگیزه را داد تا این بار برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی تلاش کنم.

این بانوی همدانی وزن به اضافه ۷۳ کیلوگرم بیان کرد: در مسابقات ارتش‌های جهان تکواندوکاران مطرح برزیل، روسیه و کامرون حضور داشتند و کسب مدال در این مسابقات مقدمه خوبی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی است.

اسدی ادامه داد: هم اکنون تمرینات آماده‌سازی خود را سپری می‌کنم و در تلاش هستم تا در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان به هدفم دست یابم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی سیزم افزود: در ماه‌های آینده مسابقات مهم بین المللی در پیش است که می‌تواند فرصت طلایی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی باشد.

این بانوی ورزشکار همدانی یادآور شد: قصد دارم در همین وزن با حریفان رقابت کنم و با حفظ آمادگی مطلوب خود می‌توانم نفر اول وزن هشتم تیم ملی شوم.

وی با قدردانی از زحمات مژگان حبیبی مربی سازنده تکواندو شهرستان بهار که در موفقیت او نقش بسزایی داشته است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف شانس بالایی دارم و امیدوارم به آنچه که حقم هست، دست یابم.

زینب اسدی آذرماه جاری در بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی سیزم (ارتش‌های جهان) به میزبانی ایران موفق به کسب مدال طلا شد.

در این پیکارها زینب اسدی در رشته "کیوروگی" با شکست همه حریفان خود در مبارزات موفق به کسب این نشان ارزشمند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha