۱۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84965314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میز خدمت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برپا شد

شهرکرد- ایرنا- تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری روز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه شهرکرد پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری روز جمعه در حاشیه برگزاری این میز خدمت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در برپایی این میز خدمت در مصلای امام خمینی. (ره) شهرکرد ۱۳ مدیر دستگاه اجرایی استان و تعدادی از مدیران‌کل استانداری حضور داشتند که به‌صورت چهره‌به‌چهره، مستقیم و بی‌واسطه پیگیر مطالبات و درخواست‌های مردم شدند.
شهاب قائدی ارتباط مستقیم با مردم را یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی اعلام و تاکید کرد: به‌همین منظور میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان برای چهارمین هفته متوالی در نماز جمعه شهرکرد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور مدیران کل ۵۶ دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در میزهای خدمت نمازهای جمعه چهار هفته اخیر شهرکرد افزود: از هفته‌های آینده میز خدمت مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در نمازهای جمعه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

قائدی تصریح کرد: سفرهای استانی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به استان‌های مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی مشکلات مردم از نزدیک از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم است و این موضوع در تمامی بخش‌های دولت از مدیران ارشد تا مدیرانی میانی و پائینی وجود دارد.

وی یادآور شد: علاوه‌بر سفرهای استانی و برپایی میز خدمت، حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز از ابتدای انتصاب خود در این استان که یک‌سال از آن می‌گذرد بارها به مناطق مختلف استان به‌صورت سرزده و یا برنامه‌ریزی شده سفر کرده و از نزدیک نیازهای مردم استان را شناسایی و برای رفع آن تلاش کرده است.

در برپایی میز خدمت در روز جمعه ۱۸ آذرماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد مدیران‌کل ثبت اسناد و املاک، فنی و حرفه‌ای، صنعت، معدن و تجارت، امور مالیاتی، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اوقاف و امور خیریه، امور عشایر، مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر، صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی، فرماندار شهرستان شهرکرد و تعدادی از مدیران کل استانداری از ساعت ۱۰ صبح تا پایان اقامه نماز جمعه حضور داشتند و پاسخ‌گوی مطالبه‌ها و درخواست‌های مردمی بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha