امام جمعه یزد: ملت ایران، صف خود را از آشوبگران جدا کرد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی در حوادث اخیر، صف خود را از آشوبگران و دشمنان جدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: هدف دشمنان فقط رسیدن به فساد و بی بندوباری است و در شعارهای خود دروغ می‌گویند.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید بصیرت خود را مقابل دشمنان حفظ کند ادامه داد: استکبارجهانی که دم از حقوق بشر می‌زند فقط به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود در کشور ماست.

امام جمعه یزد اظهار کرد: دولت و مجلس نباید در مقابل هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمنان منفعل باشد بلکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی بیان شود؛ باید بیش از گذشته برای حل مسایل و مشکلات مردم با روحیه جهادی و انقلابی کار کنند و بعد از تصمیم گیری درست و منطقی برای حل مطالبات تلاش داشته باشند.

وی گفت: ملت ایران در ۴۳ سال گذشته بارها طعم تحریم‌های ظالمانه دشمنان را چشیده است و باید دیگر تسلیم استکبار و اهداف پلید آنها نشود.

امام جمعه یزد: ملت ایران، صف خود را از آشوبگران جدا کرد

امام جمعه یزد بیان کرد: هدف دشمنان این است که مجدد سلطه خود را در ابعاد مختلف در کشور ما افزایش دهد بنابراین باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.

ناصری یکی از اهداف دشمنان را هجمه گسترده فرهنگی و رواج شایعه و دروغ علیه نظام و ملت ایران ذکر کرد و گفت: همه مردم باید مواظب دشمنان و نقشه‌های شوم آنها باشند.

وی به اهمیت توجه مدارس و دانشگاه‌های به دانش روز و فناوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: مراکز فرهنگی و آموزشی باید نسلی متفکر و فناور تربیت کنند.

امام جمعه یزد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و از جامعه اسلامی به خصوص بانوان خواست تا در مسیر ارزش‌های دینی و انقلابی و این بانوی نمونه اسلام حرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha