۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲
کد خبر: 84966393
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عزم جدی دولت سیزدهم برای ارتقاء زیرساخت های بندری استان بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: دولت سیزدهم برای ارتقاء زیرساخت ها و ظرفیت های بندری استان بوشهر، عزم جدی دارد که افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه در امسال شاهدی بر این ادعا است.

به گزارش ایرنا، محمد شکیبی نسب روز شنبه در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از تأسیسات بندری بوشهر اظهار کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه بندری در هفته دولت امسال با اعتبار ۳۲۸ میلیارد تومان در استان بوشهر، نشان از عزم جدی دولت سیزدهم برای ارتقاء زیرساخت ها و ظرفیت های بندری استان بوشهر است.

وی مجتمع بندری نگین را یکی از مهمترین پروژه های بندری استان بوشهر اعلام کرد و اضافه کرد: با احداث زیرساخت‌ها در مجتمع بندری نگین، پروژه‌های متنوعی در این مجتمع دیده شده است،

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی تاسیسات زیربنایی در مجتمع بندری نگین بوشهر، نگاه بخشی از سرمایه گذاران به این مجموعه معطوف شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: انتظار می رود با تکمیل زیرساخت های این مجتمع ، زمینه سرمایه گذاری داخلی و خارجی که می تواند اشتغال پایداری ایجاد کند، فراهم شود.

وی بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد که در خردادماه سال آینده و با اتمام کلیه زیرساخت های در حال احداث، درب های مجتمع نگین در بندر بوشهر بر روی سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز شود.

شکیبی نسب گفت: یکی از مزیت های استان بوشهر اقتصاد دریامحور است که در موضوع طرح‌های جامع بندری، به آن نگاه ویژه ای داریم.

وی ادامه داد: با تاکید استاندار بوشهر، همه دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه ساحل و دریا، مکلف به مشارکت در طرح‌های توسعه دریامحور هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha