محمد هادی رستمیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: رفع مشکلات مردم به صورت ویژه در دستور کار است و در این راستا تلاش شده که در ارتباط مستقیم با مردم این مسائل احصا و شناسایی شود.
وی با اشاره به برپایی میز خدمت بیان کرد: به همراه مدیران حوزه عمرانی استانداری با حضور در بین مردم و برپایی میز خدمت به بررسی مشکلات مردم بصورت چهره به چهره پرداخته می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت خدمترسانی به مردم یادآور شد: مردم استان بوشهر، شایسته دریافت بهترین و با کیفیتترین خدمات در عرصههای مختلف هستند و مدیران نیز یاید تلاش کنند تا ضمن تکریم مردم، خدمات مستمر و بهینه به آنها عطا کنند.
رستمیان افزود: از آنجا که استاندار بوشهر بر لزوم حضور در بین مردم تاکید دارد بنابراین مدیران باید ضمن دیدار با مردم و شنیدن دغدغهها و مشکلات آنها، در حد توان و ظرفیت برای رفع خواستههای آنها اقدام کنند.
وی یادآور شد: دفاتر شهری و روستایی و فنی و مدیریت بحران استانداری بوشهر به صورت بیوقفه در راستای رضایتمندی جامعه هدف اهتمام میورزند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: برنامهریزی شده که ضمن اجرای پروژههای عمرانی و عامالمنفعه در شهرها و روستاهای استان، دغدغههای عامه مردم نیز به صورت ویژه شنیده و توجه لازم به آنها انجام شود.
نظر شما