۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84966553
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان شیروان خراسان شمالی جذب شد

بجنورد-ایرنا- معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شیروان گفت: ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی این شهرستان در سالجاری مصوب شد که تاکنون ۵۳ درصد آن جذب شده است.

سید وحید میرزامحمدزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی این شهرستان جذب شده است و بیشترین اعتبارات در حوزه راهسازی و آب و فاضلاب هزینه شد.

وی تصریح کرد: ۹۰ درصد اعتبارات شهرستان برای تکمیل طرح های نیمه تمام و راکد هزینه می شود و فعلا پروژه جدیدی تعریف نمی‌شود مگر این که ضرورت داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شیروان افزود: اعتبارات مصوب شده برای ۱۵۰ پروژه عمرانی در دست اجرای شهرستان تعریف شده است که توسط ۳۰ دستگاه اجرایی انجام می شود.

وی عنوان کرد: اعتبارات مزبور در قالب ۳۰ فصل توزیع می شود و راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۲۴ درصد، آب و فاضلاب با ۱۲ درصد و کشاورزی و منابع طبیعی با ۱۲ درصد بیشترین سهم اعتبارات امسال را به خود اختصاص دادند.

میرزامحمدزاده ادامه داد: از مجموع کل اعتبارات مصوب شده؛ ۷۵۷ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال از محل تملک دارایی سرمایه ای استانی، ۱۶۹ میلیارد و ۷۸۶ میلیون ریال اعتبارات سه درصد حاصل از نفت خام و گاز طبیعی و مابقی اعتبارات استانی استفاده متوازن از امکانات کشور است.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha