توسعه محصولات و خدمات با ایده‌های نوآورانه شتاب می‌گیرد

تهران - ایرنا - دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در این رویداد از میان ۴۳ طرح دریافتی، بعد از داوری های انجام شده در زمینه های علمی (شناختی)، کسب و کار و فنی، ۲۰ تیم به دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فن آوری، محصولات و خدمات شناختی ویژه اختلالات نورولوژیکی و روان‌پزشکی راه یافتند.

هر یک از تیم های پذیرش شده طی دوره پیش شتابدهی در زمینه های فنی، کسب و کار و شناختی به مدت ۱۰ ساعت جلسات منتورینگ اختصاصی دریافت کردند. همچنین برای تیم ها در دسته های بازی های دیجیتال، اپلیکیشن ها و فن آوری های پیشرفته سه کارگاه مجزا با عنوان انتقال تجربه توسط تدریس اساتید برگزار شد.

در پایان دوره پیش شتابدهی جلساتی برای ارائه آزمایشی تیم ها برگزار و نکات مهمی در ارتباط با شیوه ارائه برای تیم ها مطرح شد.

مراسم اختتامیه این پیش رویداد به صورت مجازی با حضور داورانی از بخش های فنی، کسب و کار و علوم شناختی برگزار شد و تیم های برتر جوایز نقدی و سوسبید فروش دریافت کردند. این چالش از سوی شتابدهنده شناختی کاگنوتک و مرکز نوآوری و شتابدهی علوم شناختی و داده کاوی برپا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha