۴۰۰ میلیارد تومان به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان سمنان کمک شد

سمنان- ایرنا- رییس بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان در زمان اوج شیوع کرونا در قالب کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده استان کمک شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی کاشفی روز سه‌شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز سمنان ابراز داشت: یکهزار و ۳۰۰ جهادگر استان سمنان در قالب ۶۴۰ گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف و در قالب ۱۲ کارگروه مانند کارگروه پزشکی، سلامت، فرهنگی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فعال هستند.

وی بیان کرد: جهادگران استان سمنان در زمان اوج همه‌گیری کرونا با ایجاد ۶۲ کارگاه تولید ماسک در برهه‌ای که ماسک کمیاب شده بود، در مدت سه ماه برای رفع نیاز جامعه فعال بود.

وی اضافه کرد: جهادگران در زمینه کمک مومنانه، اجرای طرح شهید سلیمانی، شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و واکسیناسیون علیه ویروس کرونا فعال بودند.

کاشفی یادآور شد: ارائه خدمت در ۳۱ عرصه مانند توزیع سبدکالا، لوازم تحریر، تبلت، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، پرداخت جهیزیه، پرداخت وام قرض‌الحسنه، از دیگر اقدامات جهاگران استان سمنان در زمان اوج همه‌گیری کرونا بود.

وی با اشاره تلاش جهادگران استان سمنان در زمینه آزادی سازی زندانیان جرایم غیرعمد استان، افزود: بسیج حقوق‌دانان نزدیک به سه سال است که در استان فعال و مشغول خدمت‌رسانی است.

کاشفی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی استان سمنان برگزاری حداقل یک رزمایش در هر فصل را برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

۴۰۰ میلیارد تومان به اقشار آسیب‌دیده از کرونا در استان سمنان کمک شد

رییس بسیج سازندگی استان سمنان تاکید کرد: امیدآفرینی در قالب تفکر جهادی شکل می‌گیرد و همه مدیران باید تفکر جهادی داشته باشند و در نتیجه تفکر جهادی باید به گفتمان تبدیل شود.

سعید️ صادقی مقدم مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان هم در این بازدید، مهترین ظرفیت های رسانه ای این خبرگزاری را تشریح و نسبت به افزایش همکاری‌های رسانه‌ای با بسیج سازندگی اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سال ۱۳۱۳ خورشیدی با تأسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و طی بیش از هشت دهه فعالیت، افزون بر جریان‌سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha