استقلال در مارپیچ «میلیچ»؛ پای مدیر اجرایی سابق و صرافی تبریز در میان است!

تهران- ایرنا- باوجود اینکه چند ماه پیش و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو اعلام شد مطالبات بازیکن کروات اسبق استقلال پرداخت شده و مشکلی بابت پرونده این بازیکن وجود ندارد، اما این بازیکن ادعا کرده ;I پولی به حساب به وی واریز نشده است!

به گزارش ایرنا، از روزی که علی فتح‌الله‌زاده، سکان مدیرت باشگاه استقلال را بر عهده گرفته با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو شده است؛ چالش‌هایی که به نظر می‌رسد میراث مدیرت قبلی است و در نتیجه فتح‌الله‌زاده برای رساندن کشتی آبی‌پوشان به ساحل آرامش ماموریتی سخت پیش رو دارد.

استقلال در مارپیچ «میلیچ»؛ پای مدیر اجرایی سابق و صرافی تبریز در میان است!

یکی از اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال به جذب حامی مالی بر می‌گردد. در حالی که مدیرعامل سابق استقلال ۹ هفته در این باشگاه حضور داشت موفق به عقد قرارداد نشد تا تامین منابع مالی در این برهه از فصل مشکلات زیادی را برای آبی‌ها به وجود آورد.

در همین راستا، باوجود اینکه چند ماه پیش و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو اعلام شد مطالبات هرویه میلیچ پرداخت شده و پرونده بازیکن کروات سابق استقلال، تهدیدی متوجه استقلال نمی‌کند، اما این بازیکن ادعا کرده که پولی به حساب به وی واریز نشده است!

استقلال در مارپیچ «میلیچ»؛ پای مدیر اجرایی سابق و صرافی تبریز در میان است!

ماجرا از این قرار است که میلیچ در مکاتبه با باشگاه استقلال اعلام کرده که پولی دریافت نکرده و اگر این مشکل ظرف چند روز آینده برطرف نشود به فیفا شکایت خواهد کرد.

چند ماه پیش از این، اجلال نصیری، مدیر اجرایی سابق تیم فوتبال استقلال که مسئولیت ارزی نقل و انتقالات بازیکنان خارجی آبی‌پوشان را بر عهده داشت، ادعا کرد که کار انتقال مطالبات میلیچ را از طریق یکی از صرافی‌های خارج از تهران (تبریز) انجام داده است؛ وی اسناد و مدارکی را در اختیار باشگاه استقلال قرار می‌دهد که حکایت از گزارش تراکنش بین‌المللی (سوئیفت) پول میلیچ دارد.

استقلال در مارپیچ «میلیچ»؛ پای مدیر اجرایی سابق و صرافی تبریز در میان است!


حالا این پرسش مطرح می‌شود چرا میلیچ زیر بار دریافت پول نمی‌رود؟ مدیر اسبق تیم فوتبال استقلال و صرافی مورد نظر در این باره ادعایی را مطرح کرده‌اند که ظاهرا هنوز صحت آن تایید نشده است. آنها بر این باور هستند با توجه به اینکه میلیچ وکیل خود را برای برداشت پول معرفی کرده و او(وکیل میلیچ) برای احراز هویت خود نتوانسته مدارک کامل و جامعی را ارائه دهد، مجوز برداشت پول را دریافت نکرده است!

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که فتح‌الله‌زاده در هفته‌های اخیر به برخی از بازیکنان استقلال مبالغی را پرداخت کرده و اجازه نداده مجوز حضور محمد محبی برای ادامه فصل با استقلال باطل شود.

در همین راستا، انتظار می‌رود باشگاه استقلال به زودی نامه‌ای را به فیفا ارسال خواهد کرد که در این نامه، مدارکی که مدیر اجرایی سابق تیم فوتبال استقلال و صرافی مذکور در اختیار باشگاه قرار داده‌اند را ضمیمه خواهد کرد تا تصمیم نهایی از سوی عالی‌ترین مرجع فوتبال جهان گرفته شود.

استقلال در مارپیچ «میلیچ»؛ پای مدیر اجرایی سابق و صرافی تبریز در میان است!


گفته می‌شود نهادهای نظارتی قصد دارند به‌زودی نظارت ویژه‌ای بر پرداختی‌های خارجی استقلال داشته باشند. قرار است تمام واریزی‌هایی که صرافی مورد نظر در یک سال گذشته منتقل کرده، مورد بازبینی دقیق قرار گرفته تا مشخص شود چه مقدار ارز و برای چه نفراتی واریز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha