۲۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۱
کد خبر: 84967423
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار فارس درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت

شیراز - ایرنا- استاندار فارس به مناسبت درگذشت مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایرنا از استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه روز یکشنبه در این پیام با نکوداشت نام و یاد مرحوم قاسمی یاد آور شد: خبر درگذشت برادر ارزشمند جناب آقای مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی که از رزمندگان دلاور دوران دفاع مقدس بود سبب اندوه اینجانب گردید.

در ادامه این پیام آمده است: ایشان ضمن تحمل درد و رنج بیماری مجاهدانه به وظایف خویش عمل کرده و برای دیگران نماد صبر و سخت کوشی بودند.

درگذشت این برادر بزرگوار را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند منان همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین را برایشان خواستارم.

آئین تشییع پیکر سردار سرتیپ پاسدار مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی صبح امروز (یکشنبه) از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی شمیران به سمت مقبره الشهدای این شهرک با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و مردم قدرشناس برگزار شد.

پیکر مرحوم سردار رستم قاسمی پس از اقامه نماز برای خاکسپاری در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) در جوار شهیدان بدرقه و در این قطعه آرام گرفت.

مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت و در روز شهادت حضرت زهرا (س) به همرزمان شهیدش پیوست.

 آیین بزرگداشت مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی در شیراز چهارشنبه ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در حسینیه ثارالله در بلوار پاسداران شیراز برگزار می شود
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha