نمایشگاه شب یلدا و گل و گیاه در بوشهر برگزار می شود

بوشهر_ ایرنا_ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر گفت: نمایشگاه شب یلدا و گل و گیاه از ۲۶ آذر ماه به مدت یک هفته در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر برگزار می شود.

حسین نامور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: برای اجرای این دو نمایشگاه، ۱۰۰ غرفه آماده شده است و تلاش کرده ایم که از توان بهترین تولیدکنندگان سطح کشور که دارای نشان ملی ( برند) هستند در این نمایشگاه استفاده کنیم.

وی افزود: در سه ماه پایانی امسال نیز چندین نمایشگاه تخصصی در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر برگزار می شود تا با حضور شرکت ها و تولیدکنندگان معتبر، زمینه ارتقاء درآمدهای محلی و کسب و کار در استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر تصریح کرد: از جمله این نمایشگاه های تخصصی می توان به نمایشگاه هایی در زمینه شیلات و آبزیان، دام و طیور، کشاورزی و خرما اشاره کرد.

نامور با اشاره به فلسفه وجودی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر، عنوان کرد: به دنبال گسترش و توسعه سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و بازرگانی از طریق تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و عرضه تولیدات و خدمات صنعتی بازرگانی، کشاورزی ، معدنی و دانش فنی استان هستیم.

وی ادامه داد: ایجاد فضایی مناسب برای آشنائی تولیدکنندگان استان بوشهر با بازارهای داخلی و خارجی و افزایش توان رقابتی این تولیدکنندگان از جمله دیگر اهداف وجودی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha