ارتقای لیگ برتر کشتی فرنگی مُستلزم حضور بیشتر باشگاه‌هاست

اصفهان - ایرنا - ملی پوش تیم کشتی فرنگی فولاد مبارکه سپاهان گفت: ارتقای لیگ برتر این رشته در کشور نیازمند حضور بیشتر باشگاه‌ و تعدد تیم‌هاست.

محمدرضا مختاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر سبب بهبود وضعیت لیگ از یک سو و بهتر شدن شرایط کشتی گیران به سبب افزایش قراردادها خواهد شد، زیرا قراردادهای امسال چنگی به دل نمی‌زد.

وی با اشاره به حضور باشگاه سپاهان پس از چند سال در لیگ برتر کشتی فرنگی تصریح کرد: حضور تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر به سود این رشته در کشور است و امیدواریم تیم‌های بیشتر به‌ویژه باشگاه‌های صنعتی به این چرخه اضافه شوند.

فرنگی کار دسته ۷۲ کیلوگرم سپاهان درباره حضور در این تیم اضافه کرد: این باشگاه یکی از بهترین باشگاه های کشور است و از آنجا که پیش تر با "رسول جزینی" سرمربی آن آشنا بودم در نهایت حضورم در این تیم در مرحله نیمه نهایی و نهایی قطعی شد.

مختاری با بیان اینکه سطح این دوره از رقابت‌ها بالا بود خاطرنشان کرد: برغم آسیب دیدگی بر حریفان پیروز شدم و در نهایت سپاهان قهرمانی را به‌دست آورد.

تیم کشتی فرنگی فولاد مبارکه سپاهان جمعه گذشته با برتری برابر نماینده خوزستان به عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر این رشته رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha