نگاهی به نخستین روز بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان»

تهران- ایرنا- نخستین روز از بخش نمایشنامه‌خوانی دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی «صاحبدلان» با اجرا و خوانش دو نمایشنامه «آن کسی که نیامده می‌داند» و «سروهای همیشه سروناز» با حضور کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ؛ محمود فرهنگ دبیر این رویداد و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا؛ بخش نمایشنامه‌خوانی به عنوان چهارمین بخش از دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی «صاحبدلان» شامگاه یکشنبه (۲۰ آذرماه) با حضور کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمود فرهنگ دبیر رویداد صاحبدلان و جمعی از هنرمندان و مخاطبان در تالار مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار شد.

در روز نخست این رویداد؛ نمایشنامه‌خوانی «آن کسی که نیامده می‌داند» نوشته زهره غلامی به کارگردانی مجید ستایش در ساعت ۱۷ به مدت ۵۰ دقیقه به عنوان آغازگر بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان» اجرا شد.

نگاهی به نخستین روز بخش نمایشنامه‌خوانی رویداد «صاحبدلان»

«سروهای همیشه سروناز» دیگر اثر نمایشی اجرا شده در اولین روز این بخش به نویسندگی و کارگردانی ندا ثابتی بود که ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه با مدت زمان ۳۰ دقیقه میزبان مخاطبان بود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پنجشنبه (۲۴ آذرماه) در ساعت‌های ۱۷ و ۱۸:۳۰ در تالار مشاهیر مجموعه تئاترشهر به صورت رایگان به تماشای آثار حاضر در این بخش از رویداد «صاحبدلان» بنشینند.

نمایشنامه‌خوانی دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌المللی تئاتر «صاحبدلان» همزمان با تهران در لرستان، زنجان، همدان، ایلام، اصفهان و کرمانشاه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha