۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 84968170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معمای ستاره پرتغالی در سپاهان

۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84968170
معمای ستاره پرتغالی در سپاهان

تهران- ایرنا- هافبک پرتغالی تیم فوتبال سپاهان که مدت‌هاست با مصدومیت مواجه بوده و از تمرینات و بازی‌های سپاهان به دور است، همچنان وضعیت نامشخصی برای بازگشت به میدان دارد.

به گزارش ایرنا، مانوئل فرناندز بازیکن ۳۷ ساله سپاهان از جمله نفراتی است که از اواسط لیگ مصدوم شد و در ترکیب زردپوشان اصفهانی جایی نداشت.

تمرینات تیم سپاهان برای حضور در ادامه لیگ از ۲۴ آبان آغاز شد و با یک حساب سرانگشتی فرناندز ۲۷ روز دیرتر از سایر بازیکنان خود را به کادرفنی معرفی کرده زیرا وی شب گذشته به ایران بازگشته است. البته مسئولان سپاهان معتقد هستند که این بازیکن مصدوم بوده اما سوال اینجاست که فرناندز چه زمانی آسیب دیده که در تعطیلات بلند مدت لیگ درمان نشده است.

این بازیکن در چهار- پنج هفته ابتدایی برای زردپوشان بازی کرد اما در ادامه آسیب دید و خبری از حضور وی در ترکیب سپاهان نبود. حال با وجود غیبت این بازیکن در هفته‌های پایانی و قرار گرفتن نام وی در لیست یکی دو هفته آخر اما باز هم شاهد هستیم که او بازهم با مصدومیت به ایران برگشته است.

این هافبک مطرح و پا به سن گذاشته، سابقه حضور در تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه‌هایی چون اورتون، واتفورد و والنسیا را در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha