۲۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84968276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: مقاومت کوتاه ترین راه برای بازپس‌گیری حقوق است

تهران – ایرنا – رهبر برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: توافق اسلو برای ما غیرقابل قبول است و تاکید می کنیم که مقاومت کوتاه ترین راه برای بازپس‌گیری حقوق است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری فلسطینی "شهاب"، اسماعیل رضوان به مناسبت ۳۵ امین سالگرد تاسیس جنبش حماس افزود: با همه گروه های مقاومت هماهنگی و همبستگی کامل داریم.

وی اضافه کرد: ما بر مشارکت ملی تاکید داریم و با همه گروه ها درباره همه موضوعات همفکری می کنیم و پیشنهادهای مختلفی برای پایان دادن به تفرقه و اختلاف ارائه کردیم اما پاسخ و جدیتی از سوی جنبش فتح مشاهده نکردیم.

رضوان گفت: ما تاکید می کنیم که برای بازیابی وحدت ملی براساس بیانیه الجزایر آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه موضوع اسیران در اولویت برنامه های حماس است و مقاومت آن ها را تنها نمی گذارد، افزود: همانگونه که نبرد شمشیر قدس به خاطر قدس بود، تاکید می کنیم که این شمشیر کشیده خواهد ماند و تا آزادی اسیران در غلاف آرام نخواهد گرفت.

این رهبر برجسته جنبش حماس گفت: موضوع اسرا مورد اجماع همه فلسطینی هاست و تا آزادی آن ها آرام نخواهیم نشست و تلاش برای اسیر کردن نظامیان اشغالگر در دستور کار بوده است و خواهد بود.

رضوان اضافه کرد: جام جهانی قطر با حمایتی که از سوی ملت ها و آزادگان مشاهده کردیم، به جام جهانی فلسطین تبدیل شد و این نشانه شکست روند عادی سازی با دشمن صهیونیستی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha