رشته‌های دانشگاه آزاد بر اساس نیاز بازار کار استان یزد ایجاد می‌شود

یزد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: رشته‌های مختلف این دانشگاه در هر شهرستان برای ارتباط بهتر با صنعت و تسهیل اشتغال دانش آموختگان متناسب با نیاز بازار کار راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدرضا دهقانی اشکذری دوشنبه شب در نشستی با فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز افزود: راه‌اندازی رشته‌های مهارتی برای برقراری ارتباط بیشتر و بهتر دانشگاه با صنعت و رفع نیازهای اشتغال و کمک به تولید از اهداف این مجموعه علمی است.

وی ارتباط بین دانشگاه و صنعت را موضوعی حیاتی ذکر کرد که در این خصوص تاکنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است و تصریح کرد: برای تحقق مهارت آموزی و اشتغال دانش آموختگان دانشگاه آزاد در همه مناطق استان با رویکرد رفع بیکاری برنامه ریزی کرده است.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز نیز در این دیدار گفت: فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان با همکاری نیازمند برنامه ریزی به خصوص درزمینه ایجاد ارتباط بین صنایع و این مرکز علمی است.

رشته‌های دانشگاه آزاد بر اساس نیاز بازار کار استان یزد ایجاد می‌شود

محمد صادقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهریز با ارائه گزارشی از فعالیت این دانشگاه از جمله اشتغال‌زایی، جذب دانشجو و دیگر، حمایت مسئولان از این دانشگاه را خواستار شد تا زمینه حل بیکاری و کمک به تولید بیش از پیش در شهرستان فراهم شود.

از نزدیک به یکصد هزار دانشجوی استان یزد حدود ۱۶ هزار نفر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی مهریز در زمینی به وسعت ۱۶ هکتار و فضاهای ساختمانی و آموزشی با ۱۲ هزار مترمربع زیربنا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده و مهریز هم‌اکنون سه مرکز آموزش عالی شامل پردیس دانشگاه یزد، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از چهار هزار دانشجو دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha