۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84968785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: به آینده استان بسیار امیدوارم

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: به آینده کردستان بسیار امیدوارم و معتقدم در مطالبه‌گری و پیگیری مشکلات نباید خودزنی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه‌شنبه در نشست مجمع مطالبه‌گران استان با بیان اینکه مشکلات و مطالبات مردم استان در چارچوب قانون پیگیری می شود اظهار داشت: هر چند برخی درخواست‌ها موانع قانونی داشته و قابل اجرا نیست و باید بررسی شود.

وی افزود: هر مشکل و مطالبه‌ای از طریق دستگاه مربوطه از جمله دادگستری و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی بررسی و پیگیری می‌شود و گاهی اوقات در مطالبه‌گری، ادعاها و صحبت هایی مطرح می‌شود که باید اثبات شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: با وجود برخی مشکلات در استان که در حال پیگیری است، اقدامات خوبی نیز از سوی نظام جمهوری اسلامی برای توسعه استان انجام شده که باید دیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اضافه کرد: اتفاقات خوبی در حوزه توسعه اقتصادی در دست انجام است که از جمله آن می توان به منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان اشاره کرد که با بهره‌برداری و اتمام مراحل اجرایی، هزاران جوان کردستانی صاحب شغل شده و در کنار آن کردستان به شاهراه اقتصادی تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه کردستان استانی بسیار غنی است و من به آینده این استان امیدوارم، تاکید کرد: این آینده خوب و امیدوار کننده در صورتی است که زمینه بروز اتفاقات خوب و به سرانجام رسیدن آنها مهیا شود و حاشیه سازی انجام نگیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به حوادث اخیر و لزوم استفاده از نقد برای رفع نواقص و ایجاد زمینه های پیشرفت گفت: منتقد و معترض محترم است و اغتشاشگر هم باید هدایت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha