کارگری: جای پای مرد نمونه ورزش کشور در صد سال اخیر گذاشتیم

تهران- ایرنا- رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک درباره پیروزی در انتخابات ریاست این کمیته گفت: کار سختی را در پیش داریم. ما جا پای مرد بزرگی مثل محمود خسروی‌وفا گذاشتیم که در صد سال اخیر، مرد نمونه ورزش کشور بوده است.

به گزارش ایرنا، غفور کارگری روز سه‌شنبه پس از موفقیت در انتخابات ریاست کمیته ملی پارالمپیک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظرم یک انتخابات خوب و رقابتی جدی داشتیم. پیشنهادم به دوستان این بود که انتخابات بر پایه حقیقت، قانون و رفاقت باشد. برای انتخاب پست ریاست لطف دوستان شامل بنده شد که مسئولیت سخت و سنگین و پرکار است که باید با توکل به خدا این مسئولیت را پیش ببریم. به بقیه دوستان که در این انتخابات توانستند پیروز باشند نیز تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تیم منسجمی برای رسیدن به اهداف داشته باشیم.

وی در خصوص عدم وجود حواشی در این انتخابات عنوان کرد: عزیزانی که می‌خواستند در این فضا رقابت کنند، به دنبال حاشیه نبودند. دوستان به راحتی ثبت‌نام و ارائه رزومه انجام دادند و حتی در جایی که انصراف را از رقابت درست‌تر دانستند، این کار را انجام دادند. شما می‌دانید که در کل ورزش‌های پارا المپیکی حواشی کم‌تری دارد و بیش‌تر به متن پرداخته می‌شود.

رئیس کمیته ملی پاراالمپیک از اولین صدور حکم مسئولیت خبر داد و گفت: همین امروز محمد تابع را به عنوان سرپرست‌ دبیری منصوب کردم و در روزهای آینده درباره باقی مسائل تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی درباره نواب و تیم اجرایی خود گفت: از جهت مشغله اگر بخواهیم نگاه‌ کنیم، مقداری دچار مشکل می‌شویم اما نگاه مثبتی به آن داریم. وقتی ۲ معاون وزیر نواب کمیته ملی پارالمپیک شدند، یعنی محمد پولادگر و مریم کاظمی‌پور می‌توانند حامیان خوبی برای ورزش‌های پارالمپیک در وزارت ورزش باشند. از قبل اعلام کرده بودم که در صورت انتخاب بنده از آن‌ها انتظار دارم که وقت و توان کافی را در این کمیته بگذارند زیرا کار سختی را در پیش داریم. ما جا پای مرد بزرگی مثل خسروی‌وفا گذاشتیم که در صد سال اخیر، مرد نمونه ورزش کشور بوده است. خیلی باید تلاش کنیم تا جایگزین خوبی باشیم و اهداف کمیته را به درستی پیش ببریم.

غفوری افزود: امیدوارم با همراهی دوستان مشکلی نداشته باشیم زیرا در ۲۰ سال گذشته بنده در متن برنامه‌های کمیته هستم. چه در فدراسیون چه در کمیته پارالمپیک به عنوان رئیس و نائب‌رئیس حضور داشتم و با فضای برنامه‌ها و مشکلات آگاه هستم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha